16.6.2020
Úlohy
do 26.6.2020
|
8.6.2020
1. - 12.6. 2020
MAT - PZ 2 - 9 ľubovoľných strán od str. 35
SJL - vyskloňovať slová mesto, ulica, chlap v jednotnom aj množnom
čísle. (vzor tabuľka str. 82 - bez pádových otázok)
- uč. 82/3, 5, 83/A, B, C
ČÍT + VLA - prečítať si témy: Košice s okolím, Východoslovenská
nížina, Humenné s okolím, Bardejov s okolím + orientácia na mape.
PRI - prečítať - Vodné spoločenstvo - ss. 95 (lekno, trsť), 96 (múdrosti
detektívov).
- Živočíchy vod. spoločenstva - ss. 97, 98.
|
15.5.2020
Úlohy od 18. - 22. 5. 2020:
SJL - LOKÁL - 81/3, 80/2, 81/4a),
INŠTRUMENTÁL - 81/1b) - vypíš, 81/2, 3b), 4a)
MAT - PZ 2 ss. 33 - 35 a 38
Č ÍT + VLA - strany 42 - 47 prečítať + zemepisné názvy nájsť na
mape.
Napíš 3 miesta (od Dunaja po Hornád), ktoré by si rád navštívil/a,
prípadne odporučil/a turistom.
Č ÍT + PRI - Napíš 5 jedál, v ktorých sa vo vašej domácej kuchyni
používa múka. Skús napísať, aká - pšeničná, ražná, kukuričná...
Ak máš možnosť, vyhľadaj na internete, prečo je celozrnná múka vhodnejšia
pre zdravie človeka než biela. (Max. 7 viet.)
|
9.5.2020
úlohy: 11. - 15. 5. 2020
SJL - DATÍV - 79/3 ,4, 5a)
, AKUZATÍV - 79/ 2, 80/3a), 4, 5, 6
MAT - PZ 2 ss. 29 - 32
Č ÍT + VLA - strany 36 - 41 prečítať + zemepisné názvy nájsť na
mape
- písomne - 37/4, 5, KVÍZ, 40/ 4, 5, KVÍZ
Č ÍT + PRI - Napíš povolania (všetky, na ktoré si spomenieš), ktoré
sa podieľajú na výrobe chleba - začni od poľnohospodárov. (slovami)
Opíš proces výroby chleba - ako sa ku nám dostane chlieb. Začni
prípravou pôdy. (Krátkymi vetami, kde sa nebude opakovať a potom
a potom a potom)
|
2.5.2020
Úlohy od 4.5. do 7.5.2020 (8.5.
- sviatok)
SJ - 78/ 2, 3a, 4 - pomôž si
predložkami (s. 78 hore)
MAT - PZ 2 ss. 25 - 28
Č ÍT + VLA - strany 30 - 35 prečítať + nájsť na mape
písomne 31/4,KVÍZ, 34/4, KVÍZ
Č ÍT + PRI - 90/ 1b, 2a,c,
91/3a,b - práca s internetom
|
24.4.2020
Úlohy od 27.4. do 1.5.2020
SJL
-NOMINATÍV - ZÁKLADNÝ TVAR
77/2, 77/3 - z hádaniek vypíš podstatné mená v nominatíve
- GENITÍV -77/4 a -písomne, b- ústne, 78/1,5
MAT -PZ 2 ss. 21 -24 (na s. 22 je pomôcka)
Č ÍT + VLA -Kremnické vrchy, Žiar nad Hronom s
okolím, strany 24 - 29 prečítať, oblasti, rieky a obce ukázať na
mape
Č ÍT + PRI - s. 85 ZÁPISNÍK DETEKTÍVOV - prečítať
86/2 a - ústne, b - vyznačiť
87/VIEM AJ TOTO? - 1/a,b,c - rozmýšľať o tom
88/1, 89/2a,b,c, 89/3
Naďalej odporúčam čítať literatúru
podľa vlastného výberu.
|
20.4.2020
Úlohy od 20.4. do 24.4.2020:
SJL - SJ - naučiť sa naspamäť
pády a pádové otázky podstatných mien - pomôcka na str. 76 - úloha
trvá + písomne 76/ 4
Č ÍT - mať vybratú svoju knihu (časopis, komiks) a čítať si z nej.
Ak nemá, pokračuje v čítanke ďalšie 3 texty.
MAT - PZ 2 ss. 17 - 20
VLA - Levice a Štúrovo s okolím, ukázať na mape, prečítať si a vypracovať
ústne a písomne úlohy s. 18/2, 19/3, 4, 5, 6, prečítať zaujímavosť
a povesť (s. 20).
- Štiavnické vrchy - strany 21 - 23, písomne 22/4, 5, pozrieť si
pojmy tajchy, rotunda.
(prikladám poznámky do zošita, kto má záujem)
PRI - ss. 82 - 83 prečítať si, písomne - 83/ 4, 84/ 5.
|
4.týždeň od 8. - 17.
4. 2020:
MAT - PZ 2 ss. 13 - 16
SJL - s. 83 z pojmovej mapy naučiť sa naspamäť názvy pádov (N, G,
D, A, L, I), k pádom priradiť pádové otázky - s. 82 (tabuľka).
Č ÍT - prečítať 3 rozprávky podľa vlastného výberu - obrázok z toho,
čo si čítal, poteší pani učiteľku - email.
VLA - Prievidza s. 15/ 1,2, 16/ 3, 4, 5
PRI - vyhľadať na internete (v encyklopídii) 5 ďalších lúčnych rastlín,
ktoré sú aj liečivé. Napísať o nich max 1 vetou čo pomáhajú liečiť
a nakresliť ich aj do zošita.
|
3. týždeň:
MAT - PZ 2 ss. 9 - 12, precvičovanie rysovania kružníc (ľubovolných,
rôzne polomery)
SJL - Uč 72/ B, 75/1, opakovanie vybraných slov - KOZMIX, gramar.in,
1 diktát podľa vlastného výberu
Č ÍT - kniha / časopis podľa vlastného výberu
PRI - Uč 80/4, 81/5, uvariť a vychutnať si bylinkový čaj (podľa
možností a za pomoci rodiča - ak dieťa zvládne samé, rodič môže
relaxovať)
VLA - Uč 9/2, 10/4, 12/2, 13/5 + orientácia na mape - mestá, rieky,
jazerá - nádrže, pohoria. Poznámky do zošita na vytlačenie pozri
email.
|
1. - 2. týždeň:
VLA - naštudovať a urobiť stručné poznámky z tém Nitra a Zlaté Moravce
s okolím. (Poznámky podľa vzoru, ktoré robievame i v škole, prípadne
ich dostanú vytlačené)
SJL - s. 70 DIKTÁT - vypísať podstatné mená a určiť rod, s. 72/
5,6,7, s. 74/ 1 b), 3 a), b), 4, 5, opakujme si - 7 slov
a MAT - PZ 1 ss. 69 - 73, PZ 2 ss. 3- 8. |
|