1.6.2020
Milí deviataci, nikto
si nedal tú námahu vypracovať tie posledné úlohy, asi boli
príliš ťažké, alebo ste si povedali, že keď to nie je povinné,
tak to nerobím. To je jedno, podstatné je, že máte teraz
10 dní na opravu známok. Nižšie sú uvedené BONUSOVÉ úlohy.
Vyberieš si ktoré chceš, koľko chceš (podľa toho koľko známok
si chceš opraviť) a pošleš ich do 10.júna. Pozor! Musíš
vypracovať celú úlohu, ktorú si vyberieš, nie iba jednu
časť. Samozrejme aj táto úloha je nepovinná, kto si chce
opraviť ten ju robí. Pekný Deň detí vám prajem! |
23.5.2020
Bonusové
úlohy - na opravenie si koncoročnej známky (nepovinné)
Poslať najneskôr do
10.6.2020 |
23.5.2020
Úlohy
do 31.5.2020
Toto zadanie už nie
je povinné, urobia ho len tí žiaci, ktorí tomu porozumejú
a chcú si poistiť alebo prilepšiť svoju doterajšiu známku.
Bonusové úlohy na opravenie známok zverejním neskôr (až
ich pripravím :)) |
21.5.2020
Správne
odpovede na úlohy zadané do 20.5.2020
|
11.5.2020
úlohy
do 20.5.2020
|
4.5.2020
úlohy
do 10.5.2020
nahrávka
k textu |
4.5.2020
Riešenie úloh do 3.5.2020:
Pracovný
list 1
Pracovný
list 2
|
23.4.2020
Správne
odpovede na úlohy do 22.4.2020
Úlohy
od 23.4. do 3.5.2020
Pracovný
list 1
Pracovný
list 2
Ak máš tlaciareň, vytlačiť,
vyplniť, odfotiť, poslať.
Ak nemáš, napíš správne odpovede do zošita, netreba všetko
prepisovať, to odfotíš a pošleš. Riadne mi všetky vety očísluj,
aby som sa v tom vyznala.
Tretia možnosť: Odfotíš obrazovku kde to máš otvorené, fotku
otvoríš v programe Skicár a tam vpíšeš odpovede, súbory
pošleš do 3.5.2020.
|
14.4.2020
Úlohy
od 15.4. do 22.4.2020 |
11.4.2020
Riešenie úlohy zadanej
do 10.4.2020

|
5.4.2020
úlohy
(odovzdať do 10.4.2020)
Integrovaní žiaci vypracujú
polovicu cvičenia, po vetu čo končí "....strange creature"
|
2.4.2020
Riešenia
úloh 24.3.-1.4.2020
|
27.3.2020
Milí deviataci, predlžujem
termín odovzdania úloh z angličtiny do stredy 1.4.2020.
Je toho veľa ja viem. Úlohy sú známkované, tak sa
snažte čo najviac. Odovzdávanie úloh je POVINNÉ!!
|
24.3.2020
1)Učebnica str. 52
prečítať a preložiť písomne do zošita (pomôžte si slovíčkami
vzadu v pracovnom zošite, prípadne aj google translate -om,
len tam pozor, ak tam zadáte celé vety, preloží to zle.
Zadávajte po slovách)
2) Naučte sa tieto
frázové slovesá.:

- prepísať alebo nalepiť
do zošita
PZ cvičenia 38/1,2
Uč. str. 48/1 písomne
do zošita.
Odfoťte a pošlite mi
to (povinne!, pretože hodnotiť musíme!) na messenger Kristína
Keszőczeová alebo kika.keszoczeova@gmail.com. Do 29.3.2020.
Tí žiaci, čo mi poslali
úlohy aj minulý týždeň dostanú jednotky navyše (3 žiaci,
vy viete ktorí mi to poslali :-))
Be safe,take care,
wash your hands and stay home!
Bye! :-)
|
16.3.2020
- učebnica str. 46-47
- prekladať články písomne do zošita podľa rozpisu, čo bol
na tabuli. Kto si nezaznačil, že ktorý článok má prekladať,
tu je rozpis, použijem len vaše iniciály: (MH - článok A,
AS - článok B, TM - článok C, TK - článok D, KH - článok
E, VS - článok F). Tí, čo na poslednej hodine neboli, si
vyberú ktorýkoľvek z týchto krátkych článkov a preložia.
- naučiť sa slovnú
zásobu 4/A, B, v pracovnom zošite str. 77:

- opakovať si tvorbu
otázok:
- Pracovný zošit strana
36/3 (opíš nejakú osobu ktorú poznáš, jej osobnosť. Vymenuj
aspoň 3 jej pozitívne a 3 negatívne vlastnosti), písali
sme si tie vlastnosti do zošita. Pre tých, čo vtedy chýbali:
- Pracovný zošit str.
37/6 |
|
|