1.6.2020

Milí deviataci, nikto si nedal tú námahu vypracovať tie posledné úlohy, asi boli príliš ťažké, alebo ste si povedali, že keď to nie je povinné, tak to nerobím. To je jedno, podstatné je, že máte teraz 10 dní na opravu známok. Nižšie sú uvedené BONUSOVÉ úlohy. Vyberieš si ktoré chceš, koľko chceš (podľa toho koľko známok si chceš opraviť) a pošleš ich do 10.júna. Pozor! Musíš vypracovať celú úlohu, ktorú si vyberieš, nie iba jednu časť. Samozrejme aj táto úloha je nepovinná, kto si chce opraviť ten ju robí. Pekný Deň detí vám prajem!

23.5.2020

Bonusové úlohy - na opravenie si koncoročnej známky (nepovinné)

Poslať najneskôr do 10.6.2020

23.5.2020

Úlohy do 31.5.2020

Toto zadanie už nie je povinné, urobia ho len tí žiaci, ktorí tomu porozumejú a chcú si poistiť alebo prilepšiť svoju doterajšiu známku. Bonusové úlohy na opravenie známok zverejním neskôr (až ich pripravím :))

21.5.2020

Správne odpovede na úlohy zadané do 20.5.2020

11.5.2020

úlohy do 20.5.2020

4.5.2020

úlohy do 10.5.2020

nahrávka k textu

4.5.2020

Riešenie úloh do 3.5.2020:

Pracovný list 1

Pracovný list 2

 

23.4.2020

Správne odpovede na úlohy do 22.4.2020

Úlohy od 23.4. do 3.5.2020

Pracovný list 1

Pracovný list 2

Ak máš tlaciareň, vytlačiť, vyplniť, odfotiť, poslať.
Ak nemáš, napíš správne odpovede do zošita, netreba všetko prepisovať, to odfotíš a pošleš. Riadne mi všetky vety očísluj, aby som sa v tom vyznala.
Tretia možnosť: Odfotíš obrazovku kde to máš otvorené, fotku otvoríš v programe Skicár a tam vpíšeš odpovede, súbory pošleš do 3.5.2020.

 

14.4.2020

Úlohy od 15.4. do 22.4.2020

11.4.2020

Riešenie úlohy zadanej do 10.4.2020

5.4.2020

úlohy (odovzdať do 10.4.2020)

Integrovaní žiaci vypracujú polovicu cvičenia, po vetu čo končí "....strange creature"

 

2.4.2020

Riešenia úloh 24.3.-1.4.2020

 

27.3.2020

Milí deviataci, predlžujem termín odovzdania úloh z angličtiny do stredy 1.4.2020. Je toho veľa ja viem. Úlohy sú známkované, tak sa snažte čo najviac. Odovzdávanie úloh je POVINNÉ!!

 

24.3.2020

1)Učebnica str. 52 prečítať a preložiť písomne do zošita (pomôžte si slovíčkami vzadu v pracovnom zošite, prípadne aj google translate -om, len tam pozor, ak tam zadáte celé vety, preloží to zle. Zadávajte po slovách)

2) Naučte sa tieto frázové slovesá.:

- prepísať alebo nalepiť do zošita

PZ cvičenia 38/1,2

Uč. str. 48/1 písomne do zošita.

Odfoťte a pošlite mi to (povinne!, pretože hodnotiť musíme!) na messenger Kristína Keszőczeová alebo kika.keszoczeova@gmail.com. Do 29.3.2020.

Tí žiaci, čo mi poslali úlohy aj minulý týždeň dostanú jednotky navyše (3 žiaci, vy viete ktorí mi to poslali :-))

Be safe,take care, wash your hands and stay home!

Bye! :-)

 

16.3.2020

- učebnica str. 46-47 - prekladať články písomne do zošita podľa rozpisu, čo bol na tabuli. Kto si nezaznačil, že ktorý článok má prekladať, tu je rozpis, použijem len vaše iniciály: (MH - článok A, AS - článok B, TM - článok C, TK - článok D, KH - článok E, VS - článok F). Tí, čo na poslednej hodine neboli, si vyberú ktorýkoľvek z týchto krátkych článkov a preložia.

- naučiť sa slovnú zásobu 4/A, B, v pracovnom zošite str. 77:

- opakovať si tvorbu otázok:

- Pracovný zošit strana 36/3 (opíš nejakú osobu ktorú poznáš, jej osobnosť. Vymenuj aspoň 3 jej pozitívne a 3 negatívne vlastnosti), písali sme si tie vlastnosti do zošita. Pre tých, čo vtedy chýbali:

- Pracovný zošit str. 37/6