11.6.2020
Úloha
od 11.6.2020 |
3.6.2020
Milí piataci, dnes
vám zadám úlohy na opakovanie. Nakoľko už máte dostatok
známok na konte, dnes-zajtra vám viem uzatvoriť známky.
Tí však, čo stojíte medzi dvomi známkami, dostanú ešte nejakú
tú úlohu navyše.
Táto úloha nebude
známkovaná. Urobte ju, aby ste videli (a ja) koľko
vedomostí ste získali. Posielajte do
9.6.
Pracovný
list (klikni) |
28.5.2020
Správne
odpovede na úlohu zadanú do 27.5.2020
Úlohy do 3.6.2020:
Test
daily routine - opravte vety podľa článku. Celou vetou!!!
Test
numbers - dopíš chýbajúce čísla
|
20.5.2020
Úlohou na ďalší týždeň
bude čítanie s porozumením. Prečítaj si článok
(klikni) a odpovedaj na otázky za
článkom. Pekne celou vetou! A pozor na časy...
Vypracovanú úlohu mi
pošli do 27.5.2020
Pozn.: ospravedlňujem
sa za nápis SAMPLE cez celú úlohu, nepodarilo sa mi ten
súbor stiahnuť, tak som si od nich "požičala"
vzor, preto to tam je...Nevšímajte si to :D
|
12.5.2020
Vypracujte prosím test
(klikni) a pošlite do 18.5.2020.
Môžete na počítači alebo aj vytlačiť, rukou vypísať a odfotiť.
V prípade otázok mi píšte na messenger, prípadne email.
|
12.5.2020
Riešenia
úloh zadaných do 11.5
Mapka USA je tam iba
ako dekorácia, ale môžete si ju preštudovať :) |
5.5.2020
Správne
odpovede na úlohy do 4.5.2020
Nové
úlohy do 11.5.2020
Zvukové nahrávky k
úlohe:
Track
1
Track
2 |
23.4.2020
Ahoj piataci, posielam
Vám správne
odpovede v cvičeniach zadaných do 22.4. Ospravedlňujem
sa za chaos v termínoch, budem si dávať väčší pozor... Žiaci
čo mi neposlali nič, majú päťku. Žiaci, čo mi poslali a
poriadne to pokazili (najmä STARÉ učivo, čo ma úprimne prekvapilo)
a dostali štvorky- päťky, tým to nebudem rátať do priemeru,
predsalen ide o nové učivo. Tých pár, čo mali jednotky,
tým to zarátam do koncoročnej známky. Tak :)
Skontrolujte si veci
a pripravte sa psychicky na nové zadania, vrátim sa hodne
dozadu do opakovania, aby sme tie vaše chyby odstránili
raz a navždy :)
Úlohy
od 23.4. do 4.5.2020
Pracovný
list 1 (toto je obrázok v jpg. formáte, môžete si ho
doplniťv programe Skicár ak chcete)
Pracovný
list 2 (toto je obrázok v jpg. formáte, môžete si ho
doplniťv programe Skicár ak chcete)
Pracovný
list 3 pdf.
V zadaní píšem o 4
pracovných listoch, no sú len tri :)
|
14.4.2020
Úlohy
od 15.4. do 19.4.2020
https://www.youtube.com/watch?v=pPzCtpJ2ZkM
(video k učivu)
Pdf.
súbory z videa (spoznámkujte si)
|
11.4.2020
Riešenia úloh zadaných
do 10.4.2020 (skontrolujte si chyby, poučte sa z nich! Chýb
bolo veľmi málo:-) Veľmi pekne ste pracovali!!

|
5.4.2020
úlohy
(odovzdať do 10.4.2020)
|
2.4.2020
Riešenia
úloh 24.3.-1.4.2020
|
27.3.2020
Milí piataci, predlžujem
termín odovzdania úloh z angličtiny do stredy 1.4.2020.
Je toho veľa a mnohí máte problém s tou gramatikou.
Preto som Vám pripravila video
na youtube, pozrite si ho, aj dvakrát trikrát. Prejdite
si znova domáce úlohy a ak už všetkému rozumiete, opravte
si ich. A opravené pošlite znova (všetky spolu!). Aj pre
tých to platí, čo mi to už poslali a nie sú spokojní so
známkou. Toto učenie sa na diaľku je veľmi náročné, ja to
chápem. Takže pozrieť video, vypracovať domáce a poslať.
Sú známkované, tak sa snažte čo najviac. Odovzdávanie úloh
je POVINNÉ!!
|
24.3.2020
PRESENT CONTINUOUS
prítomný priebehový čas
Dnes sa naučíme ako
sa tvorí prítomný priebehový čas, aj keď v podstate to nie
je nové učivo, preberali ste ho vo štvrtom ročníku. Takže
zopakujeme si.




Tieto obrázky si prosím
nalepte do zošita alebo prepíšte. Čítajte si to a skúšajte.
Vypracujte cvičenia:
- učebnica str. 63/2b,
3c, 4b (písomne do zošita)
- PZ str. 56 a 57
Pozrite si gramatiku,
prečítajte, vypracujte, odfoťte zošit aj pracovný zošit,
pošlite na kika.keszoczeova@gmail.com alebo messengerom
na Kristína Keszőczeová do 29.3.2020.
|
16.3.2020
- opis týchto osôb do zošita
(aspoň 5 viet na každú ososbu), použi výrazy:
He/She is wearing..., He/She
is...., He/She has got....
- prečítať a preložiť str. 62
v učebnici (slovná zásoba je v PZ str. 77/6B)
- vypracovať cvičenia v PZ
str. 54/1
str. 55/2, 4, 5,
str. 57/5
- naučiť sa slovnú zásobu celej
šiestej lekcie (PZ) |
---------------------------------------------------------------------------
|
|