18.5.2020

- Dokončenie projektov a predchádzajúcich zadaní (termíny ste mali určené, kto nestihol a ani teraz nestihne, nevypracované zadania budem hodnotiť známkou 5).
- Už na I. stupni ste sa oboznámili so skratkou UNESCO. Viete, že pod záštitou tejto organizácie je vytvorený zoznam pamiatok svetového dedičstva.
Ešte v škole som vás upozornila, že vašou úlohou v závere školského roka bude vypracovať projekt o akejkoľvek pamiatke UNESCO z celého sveta. Priestor na premyslenie ste mali dostatočný, preto si dajte záležať a pošlite mi čo najzaujímavejšie a najkrajšie projekty.
- Vypracovať záverečné otázky (PL - Záverečné opakovanie). Pomôžte si atlasmi, encyklopédiami, internetom a samozrejme vedomosťami.

Výsledky vašej práce mi pošlite do 5.6. buď mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová. Po tomto dátume už nebudem akceptovať doručené úlohy, nakoľko budem už pracovať na záverečných hodnoteniach.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak si dajte záležať.


PL záverečné opakovanie str.1 (klikni)

PL záverečné opakovanie str.2 (klikni)

3.5.2020

- Dokončenie projektov a predchádzajúcich zadaní (termíny ste mali určené, kto nestihol a ani teraz nestihne, nevypracované zadania budem hodnotiť známkou 5).
Pracovný list "Zloženie Zeme, sopka, rieka ..." mi už neposielajte, kto to doteraz neurobil, má známku 5. Tí, ktorí ste poslali, skontrolujte si vaše odpovede (Skeny vypracovaného PL z GEO). Ak som niečo prehliadla a mohlo by vám to ovplyvniť známku, pokojne ma upozornite.
Pomocou encyklopédií, internetu a vlastnej šikovnosti vypracujte nasledovné pracovné listy, zamerané na porovnanie života v mestách a na vidieku (skeny nových PL z GEO)

Termín - do 15.5. buď mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak si dajte záležat.

Pracovný list 1

Pracovný list 2

Pracovný list 3

Vypracovanie pracovného listu 1

Vypracovanie pracovného listu 2

Vypracovanie pracovného listu 3

20.4.2020

Z učiva "Rozmanité krajiny Zeme" si vyber aspoň 3 typy krajiny (napr. savany, tundry, tajgy, púšte ...) a o každom type nájdi na internete, v encyklopédiách ... aspoň 5 - 7 ďalších informácií, ktoré v poznámkach nemáš.

Termín - do 30.4. buď mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak si dajte záležať.
(Nezabudla som, vypracovaný pracovný list zverejním, aby ste si mohli skontrolovať, ale stále mi chodia vaše práce a opravy, takže priebežne to uzavriem a pošlem).


29.3.2020

GEO – všetky zadané úlohy z predchádzajúceho týždňa ostávajú, priebežne si všetko opakujte.

- aby ste nevyšli z cviku, tak ten veľký test máte možnosť vypracovať z pohodlia domova (Pracovný list 1, Pracovný list 2)

- Využi vedomosti z učiva o atmosfére a predpovedi počasia. Zahraj sa na meteorológa a zmapuj počasie vo svojej obci / meste od pondelka 30.3. do nedele 5.4. Tieto informácie spracuj do prehľadnej tabuľky. Môžeš použiť aj túto (tabuľka), alebo si urob vlastnú. Urob základné pozorovanie a meranie teploty ráno, popoludní a večer. Snaž sa dodržiavať približne rovnaké časy merania a zaznamenávaj ich do príslušných políčok. Aby ste si to vedeli konkrétne predstaviť, ja som urobila v jeden deň všetky merania a zaznamenala som (Príklad meraní).
Vy samozrejme ak máte možnosť a chuť, môžete merať aj iné hodnoty - množstvo zrážok, vietor, tlak ... každá iniciatíva navyše ma poteší a bude patrične ohodnotená.
Termín - do 7.4. buď mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak si dajte záležať.

 

16.3.2020

GEO - opakovať si na veľký test od "Stavba Zeme - Vietor"
Atmosféra - podla priložených poznámok (klikni na link)
Rozmanité krajiny Zeme (klikni na link)
(Priebežne sa všetko učiť, pretože po veľkom teste bude nasledovať ďalšie preverovanie vedomostí).