18.5.2020
- Dokončenie projektov
a predchádzajúcich zadaní (termíny ste mali určené, kto
nestihol a ani teraz nestihne, nevypracované zadania budem
hodnotiť známkou 5).
- Už na I. stupni ste sa oboznámili so skratkou UNESCO.
Viete, že pod záštitou tejto organizácie je vytvorený zoznam
pamiatok svetového dedičstva.
Ešte v škole som vás upozornila, že vašou úlohou v závere
školského roka bude vypracovať projekt o akejkoľvek pamiatke
UNESCO z celého sveta. Priestor na premyslenie ste mali
dostatočný, preto si dajte záležať a pošlite mi čo najzaujímavejšie
a najkrajšie projekty.
- Vypracovať záverečné otázky (PL - Záverečné opakovanie).
Pomôžte si atlasmi, encyklopédiami, internetom a samozrejme
vedomosťami.
Výsledky vašej práce
mi pošlite do 5.6. buď mailom
na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde
ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová. Po tomto
dátume už nebudem akceptovať doručené úlohy, nakoľko budem
už pracovať na záverečných hodnoteniach.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak
si dajte záležať.
PL
záverečné opakovanie str.1 (klikni)
PL
záverečné opakovanie str.2 (klikni)
|
3.5.2020
- Dokončenie projektov
a predchádzajúcich zadaní (termíny ste mali určené, kto
nestihol a ani teraz nestihne, nevypracované zadania budem
hodnotiť známkou 5).
Pracovný list "Zloženie Zeme, sopka, rieka ..."
mi už neposielajte, kto to doteraz neurobil, má známku 5.
Tí, ktorí ste poslali, skontrolujte si vaše odpovede (Skeny
vypracovaného PL z GEO). Ak som niečo prehliadla a mohlo
by vám to ovplyvniť známku, pokojne ma upozornite.
Pomocou encyklopédií, internetu a vlastnej šikovnosti vypracujte
nasledovné pracovné listy, zamerané na porovnanie života
v mestách a na vidieku (skeny nových PL z GEO)
Termín - do 15.5.
buď mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj
na messenger, kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta
Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak
si dajte záležat.
Pracovný
list 1
Pracovný
list 2
Pracovný
list 3
Vypracovanie
pracovného listu 1
Vypracovanie
pracovného listu 2
Vypracovanie
pracovného listu 3
|
20.4.2020
Z učiva "Rozmanité
krajiny Zeme" si vyber aspoň 3 typy krajiny (napr.
savany, tundry, tajgy, púšte ...) a o každom type nájdi
na internete, v encyklopédiách ... aspoň 5 - 7 ďalších informácií,
ktoré v poznámkach nemáš.
Termín - do 30.4. buď
mailom na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger,
kde ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak
si dajte záležať.
(Nezabudla som, vypracovaný pracovný list zverejním, aby
ste si mohli skontrolovať, ale stále mi chodia vaše práce
a opravy, takže priebežne to uzavriem a pošlem).
|
29.3.2020
GEO všetky zadané
úlohy z predchádzajúceho týždňa ostávajú, priebežne si všetko
opakujte.
- aby ste nevyšli z cviku, tak ten veľký test máte možnosť
vypracovať z pohodlia domova (Pracovný
list 1, Pracovný
list 2)
- Využi vedomosti z učiva o atmosfére a predpovedi počasia.
Zahraj sa na meteorológa a zmapuj počasie vo svojej obci
/ meste od pondelka 30.3. do nedele 5.4. Tieto informácie
spracuj do prehľadnej tabuľky. Môžeš použiť aj túto (tabuľka),
alebo si urob vlastnú. Urob základné pozorovanie a meranie
teploty ráno, popoludní a večer. Snaž sa dodržiavať približne
rovnaké časy merania a zaznamenávaj ich do príslušných políčok.
Aby ste si to vedeli konkrétne predstaviť, ja som urobila
v jeden deň všetky merania a zaznamenala som (Príklad
meraní).
Vy samozrejme ak máte možnosť a chuť, môžete merať aj iné
hodnoty - množstvo zrážok, vietor, tlak ... každá iniciatíva
navyše ma poteší a bude patrične ohodnotená.
Termín - do 7.4. buď mailom
na renagr@centrum.sk, alebo pokojne aj na messenger, kde
ma nájdete pod mojim menom ako Renáta Grygerová.
Všetko budem hodnotiť riadnou plnohodnotnou známkou, tak
si dajte záležať.
|
16.3.2020
GEO - opakovať si na
veľký test od "Stavba Zeme - Vietor"
Atmosféra
- podla priložených poznámok (klikni na link)
Rozmanité
krajiny Zeme (klikni na link)
(Priebežne sa všetko učiť, pretože po veľkom teste bude
nasledovať ďalšie preverovanie vedomostí). |
|
|