15.6.2020
ANJ:
Úlohy od 15.6. do 19.6.2020
|
8.6.2020
ANJ:
Úlohy od 8.6. do 12.6.2020
|
31.5.2020
ANJ:
- Nauč sa slovíčka z Uč. s.
66/ 13 Lesson, Vypracuj PZ s. 31/3
- Vypočuj si nahrávky k uč.
s. 50/65,66; potom si prečítaj text a prelož
track
65
track
66
|
29.5.2020
TKC
Vypracované úlohy posielajte
mailom p.uč. Krajčovičovi: krajcovic.jaro@gmail.com |
25.5.2020
ANJ: Opakovanie: Vypracuj PZ
s. 28-29/1,2,3,5 (Vypracuj, ale neposielaj!) |
25.5.2020
INF-Na internete vyhľadať odpovede
na 10 otázok na tému NAJ (napríklad Koľko meria najvyšší človek
na svete?)
Foto vypracovanej úlohy v zošite zaslať na paulami@post.sk najneskôr
do 30. mája. |
24.5.2020
Úlohy
od 25.5. do 29.5.2020
|
17.5.2020
INF - Na počítači v programe
SKICÁR nakresliť 2 druhy ovocia a 2 druhy zeleniny.
Vypracovanú úlohu zaslať na paulami@post.sk najneskôr do 23.
mája. |
17.5.2020
Úlohy
od 18.5. do 22.5.2020
ANJ
- od 18.5. do 22.5.2020 |
11.5.2020
ANJ: Lekcia 12;
- Zopakuj si slovnú zásobu
lekcie 12 v učebnici na s. 66
- Vypočuj a prečítaj si text
na s. 46/61 o tom, čo práve robia deti v parku; pomocou slovníka
na s. 66 prelož vety do slovenského jazyka.
Zvuková
nahrávka k textu (klikni)
Všimni si, že:
- v úlohe 60, hovorilo každé
dieťa o sebe: "I´m playing football", Ja hrám futbal.
- V úlohe 61 sa používa "They
are playing...; Oni hrajú futbal. alebo She is skating". Ona
sa korčuľuje. (Teda v texte je opísané čo robí on, ona, oni.)
- Na konci slovies: skate,
play, swing, slide, run sa pridáva prípona -ing
- Nauč sa číslovky od 40 do
100 pomocou nahrávky
(klikni)
- Vypracuj v PZ s. 26/2, 27/4
(odfoť a pošli)
|
10.5.2020
INF -Na počítači v textovom
programe vytvoriť Reklamný leták na predajňu zmrzliny
(použiť rôzne tvary, veľkosti a farby písma a vložiť aj obrázky).
Vypracovanú úlohu zaslať na paulami@post.sk najneskôr do 16.
mája. |
9.5.2020
Úlohy
od 11.5. do 15.5.2020
|
3.5.2020
TKC
Vypracované úlohy posielajte
mailom p.uč. Krajčovičovi: krajcovic.jaro@gmail.com |
3.5.2020
ANJ
Lekcia 12; (Tento týždeň nič
nemusíš posielať.)
- Nauč sa slovnú zásobu lekcie
12 v učebnici na s. 66
- Vypočuj si nahrávku textu
na s. 46/60 o tom, čo práve robia deti v parku; prečítaj a pomocou
slovníka na s. 66, prelož vety do slovenského jazyka (nahrávka
tu...)
- Vypracuj v PZ s. 26/1
- Zaspievaj si pesničku (pesnička
tu...)
|
1.5.2020
Úlohy
od 4.5. do 7.5.2020
INF:
Do zošita napísať 5 možných rizík Informačnej spoločnosti, teda
takých, ktoré nám hrozia pri používaní počítačov a 5 zásad bezpečného
správania sa pri používaní PC.
Foto vypracovanej úlohy zaslať na paulami@post.sk najneskôr do 9.
mája.
|
26.4.2020
ANJ: Lekcia 11;
- Vyplň Test
11 - môžeš si pomôcť aj s učebnicou a pracovným zošitom (odfoť
a pošli svojej pani učiteľke anglického jazyka do 30.4.2020)
p. uč. Pavlíková: p-tel@p-tel.sk
alebo pavlik@p-tel.sk alebo messenger: Reny Pavlíková
p.uč. Bothová: viktoriabothova7@gmail.com
messenger: Viktoria Both |
25.4.2020
Domáce úlohy - III.B / 27.4.
- 30.4.2020 /
Čítanie:
s. 105 - 106 prečítaj a skús odpovedať na otázky s. 106 - ústne
Vyhľadaj na internete povesť /hrad, studňa, zámok, fontána.../ -
prečítaj
Slovenský jazyk:
P: PZ s. 52/3,1 - a),b)- modré, U: s. 85/Opakovanie s Opkom Hopkom:
Do slov doplň chýbajúce písmená - písomne
U: Diktát - Popros ocka, mamu, aby Ti nadiktoval/a Diktát U: s.
85 - píš do písanky, pošli
S: U: s. 85/ Opakovanie s Opkom Hopkom - úloha - palec: Prepíš vety
písaným písmom
Š: Blok.v. - pošlem aj s postupom
Matematika:
P: PZ Test č.1 s.1 /s. 1 nasleduje po s. 40 /
U: PZ Test č. 2
S: PZ Test č. 3
Š : Blok. v. - pošlem aj s postupom
Prírodoveda:
Objavujeme živočíchy - RYBY s. 52 - 53/ vypracuj, neposielaj /
PL: Kapor obyčajný
(klikni na link)- pošli 7.5.2020
PL: Šťuka obyčajná
(klikni na link)- pošli 7.5.2020
Prezentácia Ryby (klikni
na link)
Vlastiveda:
Slovensko na mape s. 36 - 37 učiť sa : mapa, farby na mape,
Doplniť úlohy na s. 37 / neposielaj /
Prezentácia
Slovensko na mape (klikni na link)
Štvrtok: 29.4.2020 BLOK.V.
(klikni na link) - poslať 29.4.2020
Postup:
1. Opakujeme vybrané slová po obojakej spoluhláske - R: Pozri
si prezentáciu (klikni na link)
2. SJL: Doplň i,í / y,ý - poslať 29.4.2020
3. ČÍT: Čítanie s porozumením:
Ryba (klikni na link)- poslať 29.4.2020
4.MAT: Zaokrúhľovanie čísel na desiatky, stovky -poslať 29.4.2020
5. PRI: RYBY - prezentácia, PL - poslať 7.5.2020
|
20.4.2020
INF: Napísať
aspoň 5 pravidiel NETIKETY (slušného správania sa pri písaní cez
internet)
Odfotené zo zošita mi poslať na e-mailovu adresu paulami@post.sk
do 25. 4. 2020, bude to hodnotené.
ANJ: Lekcia
11;
- Zopakuj si slovnú zásobu
lekcie 11 v učebnici na s. 66
- Vypracuj PZ na s. 25/5
- Prepíš slová z PZ s. 25/5
do svojej písanky a prelož ich do slovenského jazyka (odfoť a pošli
svojej pani učiteľke anglického jazyka do 24.4.2020)
p. uč. Pavlíková: p-tel@p-tel.sk
alebo pavlik@p-tel.sk alebo messenger: Reny Pavlíková
p.uč. Bothová: viktoriabothova7@gmail.com
|
19.4.2020
úlohy
od 20.4. do 24.4.2020 (klikni na link)
|
17.4.2020
TKC
(integrovaní žiaci) klikni na link
Vypracované úlohy posielajte mailom p.uč. Krajčovičovi: krajcovic.jaro@gmail.com
|
14.4.2020
úlohy
od 15.4. do 17.4.2020 (klikni na link)
ANJ: Lekcia 11;
Uč. s. 43/58 - poznať, ako
sa volajú sviatky v anglickom jazyku a v ktorom mesiaci sa oslavujú.
Napr. Happy Easter - Veľká noc sa oslavuje v apríli, niekedy v marci;
, Mother´s Day - Deň matiek sa oslavuje v máji ...; PZ s. 25/4
Uč. s. 43/59; nauč sa názvy
ročných období a ktoré mesiace k nim patria + uč. s. 45/5 nakresli
a napíš do písanky (túto úlohu si odfoť a pošli pani učiteľke, ktorá
ťa učí ANJ)
p. uč. Pavlíková:
p-tel@p-tel.sk alebo pavlik@p-tel.sk alebo messenger: Reny Pavlíková
p.uč. Bothová:
viktoriabothova7@gmail.com
|
6.4.2020
ANJ:
Lekcia 11;
Uč. s. 43/56 - čítať a preložiť;
s. 43/57 vedieť priradiť mláďatá k mamičkám (napr. cat + kitten);
s. 45/3 - ústne
PZ s. 25/3
INF:
Napísať 10 výhod INTERNETU (čo môžeme urobiť cez internet keď nemôžme
vychádzať von).
Foto vypracovanej úlohy zaslať na paulami@post.sk do 9.
4., bude to hodnotené.
|
4.4.2020
úlohy
od 6.4.2020 do 15.4.2020 (klikni na link)
|
30.3.2020
ANJ:
Lekcia 11
- slovná zásoba uč. s. 66/11
- uč. s. 42/53, 54 -
čítať a prekladať, 55 - počasie
- PZ s. 24/1,2
INF:
Napísať do zošita príklad nejakého kuchárskeho receptu, teda ALGORITMU,
(čo je postupnosť krokov vedúcich k vyriešeniu určitej úlohy a v
Informatike sa zostavuje vždy pri tvorbe počítačového programu).
Foto vypracovanej úlohy zaslať na paulami@post.sk najneskôr do
4. apríla, bude to oznámkované.
|
26.3.2020
Domáce úlohy III.B
/ 30.3. - 5.4.2020 /
Č ítanie: s. 96-101, do zošita LIT.V - s.98 Hlavná myšlienka,
s.101/3
Slovenský jazyk:
Pondelok: Učebnica: poučky s. 71,72 naučiť sa,
s. 72/4,5- ústne, písomne s.70/6 do SJL-D, PZ s.46
Utorok: Učebnica: poučka s.73, ústne 74/6,písomne
74/Opakovanie s Opkom H., PZ s.47
Streda: Učebnica: poučka s.75, ústne 75/2,3, 76/4,5,
písomne 76/7 ,PZ s.48
Štvrtok: Učebnica: s.76/6 ústne, písomne s.76/Opakovanie
s Opkom H./a,b
Piatok: Učebnica: poučka s.77, ústne 77/2,3 77/7,
písomne 77/5, PZs.49/3,4
Matematika
P: PZ s.22 , Učebnica: s.56/4 - MAT-D
U: PZ s. 23, U: 57/2 písomne, ústne 57/4,7
S: PZ s.24/1,2,3,4 U: DÚ: 58/6
Št.: PZ s.25, U: DÚ: 58/5
P: Geometria PZ s. 14 DÚ: PZ s.15
PRI - s.44-46 Vtáky
VLA - s.10 Jar
|
23.3.2020
INF: V programe
SKICÁR nakresliť objekty jarnej prírody (lúka s kvetmi, trávou,
slnkom, ...)
|
16.3.2020
SJL - PZ vypracovať
po stranu 44 /vybrané slová/
MAT - PZ po stranu
21 / opakovať násobilku a delilku /
ČÍT - s. 84-95
/ + mimočítankové čítanie - moja obľúb. kniha /
VLA - s. 30- 33
PRI - s. 41 -
43
Projekt:
Mačka domáca -
prírodoveda
Historické pamiatky
Slovenska / hrad, kaštieľ, kostol, socha.../ - vlastiveda
ANJ: lekcia 10, uč. od s. 38
po s. 41; PZ s. 22-23
INF: V programe SKICÁR nakresliť
obrázky typické pre Veľkú noc (ozdobené vajíčko, zajačik, korbáč,
košík, kuriatko)
|