10.6.2020
Milí ôsmaci! Posielam
vám výstupný
test z biológie, pošlite mi ho do 16.6.2020.
Buď si ho vytlačíte a vlepíte do zošita, tí, ktorí nemajú
tlačiareň, prepíšu ho do zošita otázku a k nej SPRÁVNU ODPOVEĎ
Ak bude niečo nejasné, píšte správu ;)
|
19.5.2020
Úloha
od 19.5. do 24.5.2020
Poznámky
+ pracovný list pdf.
Poznámky
+ pracovný list doc.
Sú rovnaké, použite
ten, ktorý sa Vám viac hodí |
11.5.2020
Pozdravujem Vás, ôsmaci.
Úloha na týždeň v čase 11.5. - 17.5.2020 je pomerne jednoduchá.
Tento týždeň máme tému Faktory ovplyvňujúce životné prostredie
človeka. Na internete je k tejto téme veľmi veľa informácii,
preto Vašou úlohou bude poslať mi projekt na túto tému.
Forma: nechám na Vás či mi pošlete ppt prezentáciu, word,
alebo fotografiu (výkres A3 s textom a obrázkami).
Obsah: obsah si vyberiete (1 konkrétnu zložku - vodu, pôdu
alebo ovzdušie) a popíšete vplyv znečistenia konkrétnej
zložky na živé organizmy, ktoré v nej žijú (napr. znečistenie
vody na život rýb a vodných vtákov a pod.), faktory, ktoré
znečisťujú Vami vybranú zložku ŽP (exhaláty, priemyselná
a chemická výroba, tepelné elektrárne, doprava, chemické
látky)
Výsledok: Navrhnete možnosť využívania alternatívneho zdroja
energie alebo ekologickej likvidácie odpadu vo Vašom okolí.
Projekt sa mi snažte poslať do 17.5.2020.
Ak by ste niečomu nerozumeli, neváhajte mi napísať.
Držte sa, spolupracujte a dúfam, že sa čoskoro uvidíme.
|
4.5.2020
Ahojte :) posielam
Vám úlohy v termíne od 4.5. do 10.5.2020. Spoznámkujte
si nové učivo (klikni na link) Životné prostredie organizmov
a človeka do zošita.
Pracovný list (klikni na link) spolu s poznámkami mi
posielajte do 10.5.2020. Pri
učení aktívne používajte aj učebnicu (kvôli schémam a obrázkom).
Ak vám niečo nebude jasné, napíšte mi :) Majte sa krásne.
HF
|
27.4.2020
Milí ôsmaci. Úlohy
na týždeň od 27.4. - 3.5.2020
1. Vypočítať príklady,
ktoré máte v prílohe (príklady odfotené POSLAŤ do 3.5.2020)
Držte sa a snáď sa už čoskoro vidíme :) ;)
|
20.4.2020
Ahojte :) Úlohy na
tento týždeň, t.j. 20.4. - 26.4.:
1. Spoznámkovať si Prenos
genet informácie, kríženie (poznámky mi poslať nemusíte,ale
verte, že spätne si budem kontrolovať zošity a v nich VŠETKY
poznámky z tohto obdobia)
2. Osvojiť si spôsob písania schém kríženia. Ak budete mať
otázky, alebo si s niečím nebudete vedieť dať rady, napíšte
mi. Pre niekoho to môže byť náročné. Integrovaní majte predstavu,
že niečo také existuje :)))
Držte sa a pracujte ;)
|
7.4.2020
Zdravím vás :) Posielam
vám úlohy na 2 týždne. Prepíšte si poznámky do zošita, učte
sa spolu s prezentáciou a učebnicou. Vypracovaný pracovný
list mi posielajte po sviatkoch, ale kto chce, môže samozrejme
aj skôr :)
Poznámky...
Prezentácia...
Pracovný
list....
|
2.4.2020
Úlohy na tento týždeň:
- spoznámkujte si priloženú prezentáciu
- pre pochopenie učiva posielam aj linky na video, bolo
by vhodné, keby ste si ho pozreli a pomocou neho si osvojili
učivo
https://www.youtube.com/watch?v=hywRdDVR76A
- nezabudnite mi poslať test z bunky
|
26.3.2020
8ci!
Prezentáciu
si spoznámkujete do zošita. Test,
ktorý posielam mi pošlite do týždňa, tj do 3.4. Ak test
pošlete do termínu, dostanete 1. Môžete mi posielať test
ako na mail, tak aj messenger, viber či whatsapp. Možností
je xy.
|
16.3.2020
Spoznámkujte si čo
je v prezentácii
(klikni na link), integrovani nech vedia rozdiel medzi
rastlinnou a živočíšnou bunkou, funkcia: jadro, mitochondrie,
bunková stena, cytoplazmatická blana, chloroplast, vakuola.
slajd 15,16,17 do zošita
všetci - odfotiť, poslať
V prípade
otázok ma kontaktujte na messengeri alebo e-mailom helen.tkacova@gmail.com
Vypracované
pracovné listy, zadania, úlohy mi pošlite mailom |
|
|